Cosul de cumparaturi

Cosul este Gol !

 
 

Politica de retur

Politica de retur al produselor comandate de pe website-ul nostru

Dispozitii generale

A. In calitate de consumator, Clientul are dreptul de ase retrage din contractul de vanzare incheiat la distanta, prin returnareaProduselor comandate si fara nicio justificare, in termen de maximum 14 zilecalendaristice de la intrarea in posesie a bunurilor comandate. Perioada deretragere din contract expira in termen de 14 zile de la, dupa caz:

a) ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decattransportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica abunurilor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

(i) in cazul in care Consumatorul comanda printr-o singuracomandă bunuri multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Consumatorulsau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Consumator,intra in posesia fizica a ultimului bun;

(ii) in cazul livrarii unui bun care consta din mai multeloturi sau piese, ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decattransportatorul si care este indicată de consumator, intra in posesia fizica aultimului bun sau a ultimei piese.

In contextul returului produsului ca urmare a exercitariidreptului de retragere din contract nu se vor inapoia Consumatorului cheltuielile de transport aferent returului, acestea fiind in sarcina Consumatorului. Procedura de retragere din contract va fi detaliata in cadrulsectiunii de mai jos din prezenta Politica – Procedura de retragere dincontract  in 14 zile calendaristice de laprimirea Produsului. Formular de retragere.

B. De asemenea, in situatia in care Produsul prezinta neconformitati,veti avea posibilitatea de a-l returna si de a solicita Partenerului aducereaacestuia la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau reducereacorespunzatoare a pretului ori rezolutiunea contractului privind acest Produssi restituirea contravalorii Produsului. In cazul in care se constatadeficiente in primele 30 de zile de la achizitia Produsului se va dispunedirect inlocuirea acestuia.

Dreptul de retur pentru neconformitati va putea fiexercitat daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat dela livrarea bunului.

A.        Procedura de retragere din contract in14 zile calendaristice de la primirea Produsului. Formular de retragere

1.1. In conformitate cu OUG 34/2014, Clientul care detinecalitatea de consumator (persoana fizica) are dreptul sa se retraga dinContract, respectiv sa returneze bunul comandat, in termen de 14 zilecalendaristice, fara invocarea niciunui motiv in acest sens. In acest caz,Cumparatorul va suporta doar cheltuielile direct legate de returnarea Produselor.

1.2. Rambursarea sumei aferente Produselor achizitionatese realizeaza, de regula, prin aceeasi metoda de plata folosita pentrutranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul isi exprima acordulpentru utilizarea unei alte metode. Astfel:

a.    In situatia in care Comanda este achitata online, princard bancar, in cazul unui retur contravaloarea Produsului returnat va firestituita Consumatorului in contul bancar din care a fost realizata platainitiala a Comenzii, in termen de cel mult 14 zile de la data primiriiProdusului returnat, cu exceptia cazului in care Consumatorul indica o altamodalitate de restituire a contravalorii Produslui returnat.

b.    In situatia in care Comanda este achitata in sistemramburs, Prestatorul va contacta Consumatorul in vederea obtinerii dinpartea acestuia a unui cont bancar in care sa fie restituita contravaloareaProdusului care face obiectul returului. Prestatorul va initia demersuri decontactare a Consumatorului pentru cel mult 7 zile calendaristice de lamomentul primirii Produsului returnat urmand ca, in situatia in careConsumatorul nu indica contul bancar pentru restituirea sumei din motiveobiective, neimputabile Prestatorului, precum (exemplificativ, nelimitativ:Consumatorul nu poate fi contactat, Consumatorul nu detine un cont bancaretc.), Prestatorul sa procedeze la rambursarea sumelor prin intermediulmandatului postal intern, in maximum 7 zile calendaristice de la momentulexpirarii celor 7 zile acordate pentru contactarea telefonica a Consumatorului.Mandatele postale sunt trimiteri inregistrate prin care subunitatile postaleremit la destinatie sumele de bani in lei incredintate de expeditori. Platilese efectueaza in numerar (lei) sau in cont bancar. Adresa Consumatorului pentruexpedierea mandatului postal va fi cea la care a fost livrat initial Produsululterior returnat.

1.3. Consumatorul intelege si este de acord caPrestatorul/ Partenerul va utiliza ca prima metoda de restituire acontravalorii Produsului returnat rambursarea online, prin alimentarea contuluibancar al Consumatorului cu suma aferenta Produsului rambursat. In situatia incare aceasta metoda nu va putea fi utilizata din motive ce nu tin de Prestator,Consumatorul intelege si este de acord ca Prestatorul/ Partenerul va utilizametoda rambursului prin mandat postal intern.

1.4. Rambursarea se realizeaza in urma primirii Produselorreturnate de catre Client sau a dovezii furnizate de Client de trimitere a Produselor.

1.5. Pentru exercitarea dreptului de retragereCumparatorul informeaza Prestatorul, respectiv Partenerii acestuia cu privirela decizia de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratieneechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la adreselePartenerilor, indicate pe colet. In acelasi scop, se poate transmite laadresele Partenerilor formularul de retragere mai jos prezentat.

„Catre:

[...]

Email: [...] 

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea meadin contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: [...]

Produsele au fost comandate la data de [...] de pesite-ul ..................... .

Numele cumparatorului:

Adresa cumparatorului:

Motivul returului (optional):

Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acestformular este notificat pe hartie):

Data: […]”;

1.6. De asemenea, Cumparatorul care doreste sa se retragadin contract poate solicita retragerea sa prin completarea formularului deretur disponibil pe website.

1.7. Returnarea Produselor se poate efectua prinintermediul oricarei firme de curierat, in functie de preferintele Clientului.

1.8. Returul Produselor cumparate va putea avea loc farainvocarea unui motiv in acest sens, conform prevederilor Legii comertului ladistanta (O.G. nr. 34/ 2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fiambalate corespunator pentru retur si vor fi insotite de toate accesoriile sidocumentele aferente acestora, precum si de o copie a facturii de achizitie.

1.9. Returnarea unui Produs in lipsa accesoriilor sale vaduce la diminuarea valorii acestuia, conform celor mentionate mai jos. Nu seaccepta pentru returnare Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri,ciobiri, zgarieturi, pete, socuri etc. fara ca acestea sa fie aduse inprealabil la conformitate.

1.10. Rambursarea contravalorii Produsului se va face incel mult 14 de zile de la data la care Produsul ajunge in depozitul Partenerului/Prestatorilor, iar starea acestuia este verificata de personalul acestuia. Deasemenea, se va verifica daca Produsul in cauza este sau nu in situatia de a fiexceptat de la retur. In cazul in care se constata ca valoarea acestuia a fostdiminuata, Partenerul/ Prestatorul va retine suma aferenta acestei diminuari.

1.11. In functie de specificul Produselor comercializatepe platforma, acestea pot fi sigilate. In functie de starea si tipul Produsuluireturnat, se va decide daca rambursarea poate fi sau nu acceptata.

Diminuarea valorii bunurilor

1.12. Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta,Consumatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheiereacontractului, acesta are dreptul, asa cum s-a detaliat anterior, de a seretrage din contract. Din acelasi motiv, Consumatorului i se permite sa testezesi sa verifice bunurile pe care le-a cumparat, in functie de tipul acestora siin masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile simodul de functionare a acestora. Pentru a stabili aceste caracteristici,Consumatorul trebuie sa manuiasca Produsele si sa le inspecteze in acelasi modin care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.

1.13. Cumparatorul va fi tinut responsabil pentrudiminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari, altele decat celenecesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii acestora. Incazul in care bunul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri,accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Consumatorul este responsabilin ceea ce priveste diminuarea valorii sale.

1.14. Daca un Consumator isi exercita dreptul deretragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limitanecesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare aacestora, acesta va raspunde pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.

1.15. Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valoriiProdusului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

•          deschiderearecipientelor sigilate;

•          utilizareaproduselor consumabile;

•          achizitionareade produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator saupersonalizate in mod clar;

•          achizitionareade produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

•          rupereasigiliilor si a etichetelor;

•          zgarierea,murdarirea, patarea, impregnarea Produselor cu substante externe;

•          etc.

1.16. Valoarea Produselor folosite, avand urme de uzura(pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) va fi returnata numai dupaaducerea lor la conformitate, daca acest lucru este posibil. Valorea finala aProdusului se stabileste in functie de valoarea componentelor/ elementelor cetrebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintrevaloarea initiala a Produsului nou si valoarea de revanzare a Produsuluifolosit.

1.17. Orice modificare a starii Produselor, ce faceimposibila vanzarea acestora ca noi, duce automat la aplicarea procedurii dereturnare supusa unor taxe de readucere a Produselor la starea in care au fostlivrate. Taxa de diminuare va fi comunicata catre Client la receptionareaProduselor modificate.

1.18. Produsul returnat trebuie sa fie insotit decertificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator.

1.19. Daca Produsele returnate au fost insotite deeventuale bonusuri/cadouri, Cumparatorul este tinut sa le returneze si peacestea din urma, odata cu Produsul. In caz contrar, valoarea acestora sediminueaza din valorea returului.

1.20. Daca s-au achizitionat mai multe Produse de acelasifel si se doreste returul tuturor acestor Produse, Consumatorul se va asiguraca doar unul dintre aceste Produse a fost desigilat. Returul celorlalte Produsese accepta doar daca acestea sunt sigilate.

1.21. Consumatorul nu isi poate exercita dreptul deretragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate dinmotive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fostdesigilate de Consumator.

1.22. Categorii de bunuri ce NU pot fi returnate dacasunt desigilate/deschise (bunuri exceptate de la retur):

a) furnizarea de produse sau servicii al caror pretdepinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu lepoate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

b) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiileprezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

c) furnizarea de produse care sunt susceptibile a sedeteriora sau a expira rapid;

d) furnizarea de produse sigilate care nu pot fireturnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si careau fost desigilate de consumator;

e) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare,potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

f) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilatesau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

g) furnizarea de continut digital care nu este livrat peun suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres alconsumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isiva pierde dreptul la retragere.

h) contractele de furnizare de continut digital care nueste livrat pe un suport material.

Efectele retragerii Consumatoului din contract

1.23. Exercitarea dreptului de retragere pune capatobligatiilor partilor contractuale, dupa caz:

•          de aexecuta contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;

•          de aincheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul incare Consumatorul a efectuat o comanda.

1.24. Prestatorul/ Partenerul ramburseaza toate sumele pecare le-a primit drept plata din partea Consumatorului, inclusiv, dupa caz,costurile livrarii initiale a Produselor returnate (dar nu si costurilede livrare a produsului returnat, acestea fiind suportate de Consumator), fara intarzierenejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la careacestea ajung in posesia Prestatorului/ Partenerului si sunt verificate sivalidate de personalul acestuia din punct de vedere al starii de functionare sial conformitatii.

B. Returul Produsulpentru neconformitati. Garantii

1.25. Potrivit dispozitiilor Ordonantei de Urgenta140/2021, Prestatorul/ Partenerul este obligat sa livreze ConsumatoruluiProduse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare.

1.26. Se considera ca Produsele sunt in conformitate cucontractul de vanzare incheiat la distanta daca acestea:

•          corespunddescrierii facute de Prestator/ Partener si au aceleasi calitati ca siProdusele pe care acesta le-a prezentat Consumatorului ca mostra sau model;

•          corespundoricarui scop specific solicitat de catre Consumator, scop facut cunoscut Prestatorului/Partenerului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare;

•          corespundscopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal Produsele de acelasi tip;

•          fiind deacelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la careConsumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului sideclaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de Prestator/Partener, de Producator sau de reprezentantul acestuia, in special prinpublicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.

1.27. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca inmomentul incheierii contractului la distanta Consumatorul a cunoscut sau nuputea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.

1.28. Consumatorul isi poate exercita dreptul de retur incazul in are Produsul prezinta neconformitati daca lipsa de conformitate aacestuia apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Incazul in care se constata deficiente in primele 30 de zile de la achizitiaprodusului sau serviciului, se dispune direct inlocuirea acestuia.

1.29. In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul aredreptul de a solicita Prestatorului/ Partenerului sa i se aduca Produsul laconformitate, fara plata, prin reparare, daca acest lucru este posibilpotrivit naturii produsului, prin inlocuire sau sa beneficieze de reducereacorespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privindacest Produs si restituirea contravalorii Produsului.

1.30. In acest context, Consumatorul are dreptul de asolicita Prestatorului/ Partenerului in primul rand repararea Produsului sau dea solicita inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara plata, cu exceptiasituatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

1.31. O masura reparatorie va fi considerata cadisproportionata daca ea impune Prestatorului/ Partenerului costuri care suntnerezonabile in comparatie cu o alta masura reparatorie, luandu-se inconsiderare:

•          valoareape care ar fi avut-o Produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

•          importantalipsei de conformitate;

•          daca oalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativpentru Consumator.

1.32. Consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducereproportionala a pretului, fie sa obtina incetarea contractului de vanzare, inoricare dintre urmatoarele cazuri:

a) Partenerul nu a finalizat reparatia sau inlocuireasau, dupa caz, a refuzat sa aduca in conformitate bunurile;

b) se constata o neconformitate, in pofida eforturilorPrestatorului de a o remedia;

c) neconformitatea este de o asemenea gravitate incatjustifica o reducere de pret sau dreptul la incetarea imediata a contractuluide vanzare;

d) Partenerul a declarat ca nu va aduce bunurile inconformitate intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente semnificativepentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstantele cazului.

1.33. Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetareacontractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterulminor al neconformitatii ii revine Partenerului.

1.34. Consumatorul are dreptul de a suspenda plata uneiparti restante din pretul bunurilor sau a unei parti a acesteia pana inmomentul in care Partenerul isi va fi indeplinit obligatiile care ii revin intemeiul OUG 140/2021.

Repararea sau inlocuirea bunurilor

11.35. Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza curespectarea urmatoarelor conditii:

a) fara costuri;

b) intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice dinmomentul in care Partenerul a fost informat de catre consumator cu privire laneconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre Partenersi consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor,natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizareareparatiei sau inlocuirii;

c) fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, tinand seama denatura bunurilor si de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile incauza.

1.36. In cazul in care neconformitatea urmeaza sa fie remediata prinrepararea sau inlocuirea bunurilor, Consumatorul pune bunurile la dispozitiaPartenerului.

1.37. Partenerul preia bunurile inlocuite pe propria cheltuiala.

1.38. In cazul in care o reparatie necesita demontarea bunurilor care aufost instalate intr-un mod compatibil cu natura si cu destinatia lor, inainteca neconformitatea sa fie constatata, sau in cazul in care bunurile respectiveurmeaza sa fie inlocuite, obligatia de a repara sau inlocui bunurile includedemontarea bunurilor neconforme si instalarea bunurilor de inlocuire sau abunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontarii si instalarii.

1.39. Consumatorul isi poate exercita dreptul de a obtine incetareacontractului de vanzare printr-o declaratie catre Prestator/ Partener, princare isi exprima decizia de a obtine incetarea contractului de vanzare.

1.40. In cazul in care neconformitatea se refera doar la unele dintrebunurile livrate in temeiul contractului de vanzare si exista un motiv de incetarea contractului de vanzare conform celor de mai sus, Consumatorul poate obtineincetarea contractului de vanzare in raport cu bunurile respective, precum sicu orice alte bunuri pe care Consumatorul le-a achizitionat impreuna cubunurile neconforme, in cazul in care Cosumatorului nu i se poate pretinde inmod rezonabil sa accepte sa pastreze numai bunurile conforme.

1.41. Calitatea si conformitatea oricarui Produs listat pe Site, dardobandit in urma contractarii acestuia de la un tert Partener, revine intotalitate acestuia din urma.

1.42. Societatea noastra nu garanteaza disponibilitateape stoc a niciunui Produs spre achizitionare de pe Site.

1.43. Cumparatorul poate solicita o reducerecorespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintreurmatoarele cazuri:

a)daca nu beneficiaza nici de repararea, nici deinlocuirea Produsului;

b)daca Prestatorul/ Partenerii nu au luat masurareparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;

c)daca Prestatorul/ Partenerii nu au luat masurareparatorie fara inconveniente semnificative pentru Cumparator.

1.44. Raspunderea Partenerilor privind garantia legala deconformitate este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2ani, calculat de la livrarea Produsului. Dupa expirarea termenului de mai sus,Cumparatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea Produselor care nu pot fifolosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor viciiascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare. Pentru Produsele acaror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani sereduce la aceasta durata.

1.45. Dreptul la garantie se pierde in cazul in care:

•          Cumparatorulnu a respectat conditiile de utilizare, intretinere etc.;

•          Produsula fost pastrat in conditii improprii, expus la conditii nefavorabile sau a fostmanipulat defectuos;

•          In caz dedeteriorare mecanica provocata prin lovirea Produsului;

•          Produsula fost modificat sau reparat in prealabil de catre alte persoane decat celeautorizate.

1.46. Zgarieturile constituie uzura normala si nureprezinta motive pentru a reclama garantia.

1.47. Cheltuielile de returnare aferente Produselordefecte, respectiv Produselor care cad sub incidenta garantiei de conformitate,vor fi suportate de catre Prestator/ Partener.

1. 48. Perioada de timp stabilita pentru repararea sauinlocuirea Produsului returnat nu poate depasi 15 zile calendaristice de lamomentul in care Prestatorul/ Partenerul a fost informat despre neconformitate.

III. Informatii necesare pentru retur

1.49. Solicitarea de retur se transmite doar in scris,prin completarea formularului de retur existent in Site sau prin e-mail, laadresa de contact: contact, afisata pe site. In formularul de retur, dar si indeclaratia transmisa Prestatorului, Cumparatorul este obligat sa completezecorect, complet si real toate datele sale, pentru ca cererea lui sa fieprocesata in timp rezonabil. Cumparatorul va primi un raspuns prin e-mail, inmaximum 3 zile lucratoare de la data trimiterii cererii de retur.

1.50. Expeditorul raspunde atat cu privire lacorectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si deambalarea corespunzatoare a coletelor continand Produsele returnate.

1.51. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fieambalate intr-un mod care sa protejeze Produsul de factorii ce pot duce ladeteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosireaelementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer etc.). Deasemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespundagreutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si durateitransportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nupoata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupacaz, constituit din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistirenetc.

1.52. Prestatorul/ Partenerul isi rezerva dreptul de ainvestiga orice cerere de returnare a sumelor aferente Produselor care au facutobiectul returului si de a nu da curs cererilor de returnare frauduloase sauabuzive care se produc dupa consumarea/prestarea/achizitionarea acestora.

1.53. Partenerul este singurul responsabil de calitateasi valoarea Produselor promovate si comercializate pe Site, iar Cumparatorul seobliga sa parcurga Oferta fiecarui Produs in momentul in care plaseaza oComanda. Modalitatea de livrare, curierul ales, termenul de livrare si alteconditii ale livrarii difera in functie de Partener si Produs, aceste detaliiregasindu-se in fiecare Oferta, afisata pe Site. Toate datele si conditiile deretur sunt transmise doar de catre Partener, prin e-mail sau prin telefon catreCumparator, iar Prestatorul nu isi asuma niciun fel de raspundere sauobligatie, in acest sens, in a furniza Cumparatorului date de retur sau in areturna sumele de bani aferente returului.

1.54. In privinta taxei de retur, pentru transportCumparatorul plateste taxa de transport retur in urmatoarele situatii:

o  Daca a comunicat prin comanda un alt Produs decat celdorit si ulterior s-a razgandit sau si-a dat seama ca nu doreste acel Produs;

o  Daca a comandat o marime, culoare sau model pentru unProdus si dupa ce l-a primit si-a dat seama ca nu i se potriveste.

1.55. In toate aceste situatii de mai sus, Cumparatorulare obligatia sa trimita prin curier Produsul, ambalat in mod adecvat, inmaximum 14 zile lucratoare de la data primirii coletului.

1.56. Partenerul are obligatia ca, dupa primireacoletului de la Cumparator, sa ii schimbe Produsul cu cel cerut de acesta, iarin caz contrar (daca nu exista pe stoc Produsul sau daca Cumparatorul seretrage din Contract), sa ii returneze banii achitati initial.

1.57. Daca Produsul trimis retur de catre Cumparator nueste in stare functionala sau este deteriorat din vina acestuia Partenerul numai are obligatia de a schimba Produsul sau de a returna banii.

1.58. Partenerul are obligatia sa inlocuiasca Produsulsuportand cheltuielile cu transportul, in urmatoarele conditii:

o  Daca Produsul primit prezinta semne de degradare,defectiuni sau alte semne care indica faptul ca a fost folosit anteriorprimirii de catre Consumator;

o  Daca Produsul primit nu corespunde cu cel prezentat inOferta de pe Site-ul detinut de Prestator, in privinta aspectului, culorii saudetaliilor tehnice;

o  Daca Produsul primit este altul decat cel prezentat inOferta de pe Site.

1.59. Partenerii vor putea amana rambursarea sumei panala primirea Produselor returnate sau pana la primirea unei dovezi conformcareia acestea au fost expediate.

ATENTIE! NU EFECTUAM RETUR PERSOANELOR JURIDICE, CONFORM OUG NR. 34/2014 .

OUG 34/2014, conform articolului 2, reglementează drepturile consumatorilor în relațiile contractuale cu profesioniștii, în special în cazul contractelor la distanță și în afara spațiilor comerciale. Aceste contracte sunt cele încheiate între o persoană fizică (consumator) și o persoană juridică (profesionist). Astfel, dreptul de retragere de 14 zile, prevăzut de OUG 34/2014, este un drept al consumatorului și nu se aplică persoanelor juridice. Dacă o persoană juridică dorește să returneze un produs achiziționat, aceasta trebuie să se conformeze termenilor și condițiilor stabilite de către profesionist în contractul încheiat sau prin politica de retur a acestuia. 

În concluzie, OUG 34/2014 se concentrează pe protejarea consumatorilor persoane fizice, nu și a persoanelor juridice.


Formular Retur

Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi prelucrate exclusiv in scopul de a inregistra si solutiona solicitarea dumneavoastra de retur, dar si pentru a va transmite instructiunile necesare pentru schimbarea/ returnarea produsului. Pentru mai multe detalii in legatura cu prelucrarea datelor personale va invitam sa consultati Poltica de Confidentialitate a site-ului nostru. In situatia in care ne veti divulga date suplimentare celor strict necesare pentru solutionarea reclamatiei, prin completarea sectiunii „Defecte sau alte Detalii”, ne rezervam dreptul de a le elimina din bazele noastre de date.
-

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare, pentru a vă oferi reclame sau conținut personalizat și pentru a ne analiza traficul. Făcând clic pe „Accept toate”, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.